Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!! Ο ΘΕΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Διαβάζοντας χτες ένα σχόλιο σε ένα κείμενο, ομολογώ ότι με έκανε να προβληματιστώ και να θέλω να το αναλύσω. Δεν σας κρύβω ότι στην αρχή γέλασα, αλλά ταυτόχρονα θύμωσα.

Σε μία συζήτηση, με θέμα την αγάπη του ανθρώπου για τον Θεό, διάβασα με έκπληξη κάποιον να λέει, που είναι ο Θεός; Γιατί δεν έρχεται να μου δώσει να πληρώσω τα χρέη μου; Εγώ προσπάθησα να καταλάβω, τι ακριβώς λέει, και ξαναδιάβασα με προσοχή τα γραπτά του, τότε κατάλαβα ότι ήταν θυμωμένος με τον Θεό, για όλα αυτά που συμβαίνουν.


Δεν είναι δυνατόν, να έχουν γίνει οι άνθρωποι τόσο φτηνοί στις αξίες. Δηλαδή φταίει ο Θεός που ανεβαίνει στην Θέση του Πρωθυπουργού ο κάθε ανίκανος; Γιατί ο Θεός τον ψήφισε; Αν αυτός ο κύριος, που έγραψε το σχόλιο ήταν γνώστης τον λόγο του Θεού, θα ήξερε ότι μας έδωσε την ελεύθερη βούληση, και μας έδωσε το δικαίωμα της επιλογής.


Όμως και ένα άλλο με πείραξε, πολλοί δεν ξέρουν τον λόγο ύπαρξης τους και περιμένουν από τον Θεό να βρέξει χρήματα, για να πληρώσουν όλα τα υλικά αγαθά που απολαμβάνουν αυτοί. Εγώ χαριτολογώντας απάντησα στον κύριο που έθιξε αυτό το θέμα, θα πω του Θεού να σου στείλει χρήματα στην τράπεζα, τα θέλεις σε τσεκ; Μετά από λίγο ένοιωσα βαθιά θλίψη όταν σκέφτηκα ότι οι άνθρωποι ζητάνε αντάλλαγμα από τον Θεό, το σκεπτικό τους είναι δώσε μου αυτό και εγώ θα σε πιστεύω. Όχι φίλοι μου ο Κύριος μας δεν θέλει τέτοια συμφεροντολογική αγάπη.


Ακόμα έχω διαπιστώσει, ότι η θρησκεία μας δέχεται ολοένα και περισσότερες επιθέσεις, από την μία οι διάφορες αιρέσεις, και από την άλλη από ανθρώπους που έπαψαν πια να πιστεύουν. Έχω καταλήξει σε ένα συμπέρασμα, μετά από διάφορες συζητήσεις με πολλά άτομα. Ο κλήρος, οι εκπρόσωποι δηλαδή της εκκλησίας, φέρουν ένα πολύ μεγάλο μέρος της ευθύνης, για αυτή την μεταστροφή προς τον Αθεϊσμό.


Είναι μεγάλο θέμα αυτό της εκκλησίας. Ο κόσμος όταν βλέπει να γίνονται οι παπάδες φοροεισπράκτορες σε κάθε μυστήριο, είναι φυσικό να πιστεύουν, ότι όλα είναι κομπίνες όπως λένε. Ξέρετε τί είναι να έχει χάσει κάποιος ένα πολύ αγαπημένο πρόσωπο, και αυτοί να μην βλέπουν την ανθρώπινη πλευρά, πόσο καημό, πόνο και δυστυχία θα έχουν, και να πάνε στην ψύχρα να λένε τόσα έχει η υπηρεσία που σας πρόσφερα πληρώστε με.


Εγώ όμως είμαι δίκαιη και θα σας πω και την καλή πλευρά του κληρικού, δεν είναι όλα τα δάχτυλα ίδια λέει μία παροιμία πολύ σωστή, όπως κάθε κλάδος έχει και αυτός τα ζιζάνια του.


Γνωρίζω κληρικούς που κάνουν πράγματι λειτούργημα, και σέβονται τα ράσα που φοράνε, γι’ αυτό φωνάζω πάντα να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Στην γειτονιά μου έχουμε δύο καταπληκτικούς παπάδες, συνεργάζονται άψογα με τον Δεσπότη, για ένα πολύ σπουδαίο ανθρωπιστικό έργο. Έχουν ένα σπίτι στην διάθεση τους, το σπίτι της αγάπης έτσι ονομάζετε, εκεί πηγαίνουν εθελόντριες νοικοκυρές και μαγειρεύουν κάθε μέρα, ένας παπάς με κάποιον ενορίτη κάθε φορά αναλαμβάνουν να κάνουν την διανομή σε οικογένειες που είναι άπορες και έχουν ανάγκη. Είδατε λοιπόν ότι δεν μπορούμε να τους ρίχνουμε σε ένα καζάνι όλους, υπάρχουν και άνθρωποι πολλοί ανάμεσα τους.


Ένα θέλω να σας πω με αυτό το κείμενο, οι καιροί είναι πονηροί και περίεργοι, βλέπουμε να πέφτουν τα θεμέλια σε τρείς βασικές αξίες του ανθρώπου, Πατρίς, Θρησκεία, οικογένεια. Και εδώ θέλω να σας παρακαλέσω, και να σας αφυπνίσω, μην λυγίσετε Έλληνες μου μην τους κάνετε την χάρη, πολλά ξένα δάκτυλα μεθοδεύουν, αργά και ύπουλα τον αφανισμό μας. Κρατήστε τα ήθη και έθιμα μας, κρατήστε την γλώσσα μας, κρατήστε την Θρησκεία μας ζωντανή.


Όλα αυτά που σας αναφέρω είναι η ταυτότητα μας, αυτά μας κάνουν να ξεχωρίζουμε σαν λαός. Σας θερμοπαρακαλώ φανείτε δυνατοί μην λυγίσετε, φέρτε στο νου σας τους προγόνους μας, και μιμηθείτε τους. Και προπάντων να προσεύχεστε στον Θεό αυτές τις δύσκολες ώρες τον χρειαζόμαστε.
 

Μύριαμ Κ. Ρόδος
  
Σημ. Το άρθρο μου αυτά δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά στο http://rokar-rokar.blogspot.com/2011/09/blog-post_5534.html  Ευχαριστώ τον κύριο Ρουβήμ για την παραχώρηση των συνδέσμων των φωτογραφιών.  

Δεν υπάρχουν σχόλια: