Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΣΕ ΑΚΡΑΤΕΙΑ


Δυστυχώς όλοι οι Έλληνες παρακολουθούμε την δραματική πορεία των εξελίξεων με μεγάλη προσοχή και αγωνία. Όμως το αυτί των πολιτικών δεν βλέπω να ιδρώνει. Έκαναν εξαγγελία ότι έρχονται μειώσεις μισθών και συντάξεων. Τι καινοτομία Θεέ μου!!! Αυτή η πρωτοτυπία θα σας φάει ηλίθια πλάσματα. Εσείς χάνετε από παντού. Χτές όπως είπε και η φίλη μου η Νατάσα,  σε μια απάντηση πρός εμένα όταν της είπα ότι έχετε διαρροή και χάνετε λάδια, μου είπε χαρακτηριστικά ότι έχετε και στον εγκέφαλο. Πόσο δίκιο έχει ρε ανεγκέφαλοι.

Βρε κέρατο βερνικωμένο Γιωργάκη τί κάνεις; Έχεις χάσει τελείως τον μπούσουλα σου; Έχεις κλείσει τελείως τα αυτιά και την καρδιά σου; Δεν αφουγκράζεσαι τον πολίτη; Τι στο διάτανο σε βάλαμε στον θρόνο; Για να μας αλλάξεις τον αδόξαστο;

Προχτές μου συνέβει το εξής περιστατικό, που με εξόργισε πιο πολύ ακόμα. Ήμουν σε ενα φαρμακείο και μπαίνει μια γιαγιάκα μέσα, δίνει το βιβλιάριο του ΤΥΔΚΥ και την συνταγή και περιμένει. Ο φαρμακοποιός τότε έρχετε και της λέει, συγνώμη γιαγιάκα δεν μπορώ να σου δώσω τα φάρμακα γιατί δεν έχουμε πληρωθεί ακόμα από το ταμείο για τις  συνταγές. Η γιαγιά έκπληκτη τον ρωτάει, γιατί γιόκα μου; εγώ τα έχω μεγάλη ανάγκη. Αν δεν τα πάρω ίσως πεθάνω. Έχω μεγάλο πρόβλημα με την καρδιά. Όμως εκείνος ανένδοτος λέει, δεν μας έχουν πληρώσει τα προηγούμενα και δεν μπορώ να σου τα δώσω. Η γιαγιάκα δακρυσμένη από απελπισία ρώτησε τον φαρμακοποιό. "Πόσα χρήματα έχουν γιόκα μου να τα αγοράσω;" Ο φαρμακοποιός τότε απάντησε σαρανταεφτά ευρώ. Η γιαγιάκα έντρομη έβγαλε το πορτοφολάκι της και άρχισε να μετράει. Επειδή όμως είδε ότι είχε μόνο σαρανταεννέα ευρώ έβαλε τα κλάματα.

Εγώ που ήμουν λίγο παραπέρα πήγα κοντά της και άρχισα να την ρωτώ τι έχει πάθει. Γατί γιαγιάκα κλαίς; Εκείνη μου απάντησε απελπισμένη, παιδί μου έχω μόνο σαρανταεννέα ευρώ και αν τα δώσω στα φάρμακα πως θα περάσω τις υπόλοιπες μέρες μέχρι να πληρωθώ; τί θα τρώω; Μου σπάραξε την καρδιά η εξομολόγιση της γιαγιάκας. 'Εγινα έξω φρενών και άρχισα να βρίζω όλους τους πολιτικούς. Τελικά ήρθε ο φαρμακοποιός που ήταν ένας χρυσός άνθρωπος και όταν άκουσε τα λόγια της γιαγιάκας  λύγισε, επειδή νομίζω και η μητέρα του είχε την ίδια πάθηση. Της λέει λοιπόν, έλα γιαγιάκα πάρτα και όποτε τα βρείς μου τα φέρνεις.


Όμως δεν είναι λύση αυτή, επειδή μας κυβερνούν ανεύθυνοι και μας κάνουν και αισθανόμαστε άβουλα και άχρηστα πλάσματα. Η φίλη μου η Λίτσα αντιμετωπίζει μια αλλεργική πάθηση που μπορεί να της κοστίσει την ζωή και όμως δεν έχει την δυνατότητα να πάρει τα φάρμακα. Βρε κοπρίτες της Βουλής όλοι ανεξαρτήτως, αίσθημα δεν έχετε μέσα σας; μάνα γιαγιά δεν έχετε εσείς; κάντε κάτι να εξασφαλίσετε τουλάχιστον τα φαρμακά τους που είναι απαραίτητα για την ζωή τους.

Τελικά σας έχω σιχαθεί όλους, είστε για φτύσιμο και για χαστούκια. Αυτό που κάνετε στους ηλικιωμένους θα το πληρώσετε ακριβά. Μουλάρια ξεσαμάρωτα είστε όλοι σας, δεν έχετε ούτε ιερό ούτε όσιο, μην εκπλαγείτε βρε σκυλιά Αγαρινά θα σας μαυρίσουμε όλους. Είστε άχρηστοι όλοι σας. Να φύγετε, δεν σας θέλουμε παλιοτόμαρα. Και κάντε μας την χάρη μην μας κάνετε να βάψουμε με αίμα αδελφικό τα χέρια μας. Άντε στο διάβολο με το καλό, πριν μας δείτε απο την ανάποδη. Άντε άβελε το τζούς τομάρια. 

 Μύριαμ Κ. Ρόδος.

2 σχόλια:

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΛΥΝΟΣ είπε...

ΜΥΡΙΑΜ,ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΣΟΥ..ΠΑΡ'ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΘΥΜΟ ΣΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΩΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΑΣ,ΤΟ ΣΥΝΟΘΥΛΕΥΜΑ ΤΗΣ ΨΕΥΤΙΑΣ,ΤΗΣ ΚΛΕΨΙΑΣ,ΤΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΕΞΟΝΤΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ, ΚΡΑΤΑΣ ΧΑΜΗΛΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΕΝ ΣΧΕΣΕΙ ΜΕ ΕΜΕΝΑ..ΕΓΩ - ΗΔΗ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ - ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΜΑ,ΚΑΙ ΕΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΩ...ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΣΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ,Σ'ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ,ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΣΟΥ,ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΥΡΙΑΜ . ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μύριαμ είπε...

Κωνσταντίνε όλοι είμαστε θυμωμένοι με τα πολιτικά πράγματα του τοπου μας. Όμως χρειάζεται ψυχραιμία να δούμε τι θα κάνουμε. Νομίζω αν χαλάσουμε την ψυχική μας ηρεμία και γαλήνη δεν θα μπορούμε να αντιμετωπίσουμε αυτό τον τύραννο που μας κυβερνάει. Ο καθένας μας ακολουθεί μια τακτική που πιστεύει ότι είναι η σωστή. Εγω διάλεξα την σκληρή κριτική. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, να είσαι καλά πάντα.