Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

ΜΕ ΛΥΓΜΟΥΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΕ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΩ ΑΝΙΑΤΟ ΜΟΥ

Αγαπημένε μου σήμερα με συγκίνησες τόσο πολύ που δεν μπόρεσα να συγκρατήσω τα δάκρυα μου. Αυτό το είμαι και αισθάνομαι Έλληνας μου μάτωσε την καρδιά. Υπάρχουν αρκετοί αχάριστοι άνθρωποι που δεν είδαν το τρισμέγιστο καλό που έχεις κάνει στην χώρα μας. Αυτοί οι αόματοι σε αδικούν κατάφορα.

Ξέχασαν πόσο χρήμα έφερες στην Ελλάδα, πόσες δουλειές έδωσες στον κόσμο, πόσο φρόντισες τον τραπεζίτη, τον χρηματιστή, τον κεφαλαιούχο, τον κομματάρχη. Ακόμα ξέχασαν πόσο μείωσες την εργασία, την σύνταξη που περίσσευε.  Και το άλλο καλό που έκανες και ξετρελάθηκα από την χαρά μου; Άφησες ελεύθερη την μαστούρα. Ισως γιατί μόνο χασισωμένοι θα μπορούσαν οι Έλληνες να αντιληφθούν τα μεγάλα οράματα σου. Ακόμα μας έκανες περήφανους στο εξωτερικό. Αυτή η Μέρκελ μας έχει σε μεγάλη υπόληψη, το ίδιο και ο Σαρκοζήν. Τι να σου πρωτοθυμηθώ και να μην κλάψω. Τα χαριτωμένα μπιλιετάκια της εφορίας που τα πας; Που θα ξαναβρούμε τώρα άλλον να διοργανώνει τέτοιους εράνους για τόσο ευγενικούς σκοπούς; Μου λες;

Αχ Γιώργο μου!!! οι φίλες μου Νούλα, Μόνικα, Γιάννα, Ελευθερία, Δημητρία, Βάγια είναι απαρηγόρητες που φεύγεις, ακόμα και η Μαιρούλα έκλαιγε με λυγμούς. Είσαι λαμπρή προσωπικότητα και θα μας λείψεις.

Σκεφτήκαμε να κάνουμε ένα πάρτι προς τιμήν σου και να πιούμε για την μεγάλη δυστυχία μας. Ακόμη η λυπημένη εικόνα σου, φαντάζει στα μάτια μου σαν την εικόνα του Χριστού που σήκωνε τον βαρύ σταυρό. Όπως σήκωσες και εσύ τα μεγάλα προβλήματα της Ελλάδας που μόνος σου δημιούργησες. Το κανό σου βούλιαξε από το  ασήκωτο φορτίο και συ δεν το έβαλες κάτω! Τραβούσες με αυταπάρνηση κουπί ενώ ήσουν στον πάτο καημένε μου ήρωα.  Δεν μπορώ σήμερα θα πιώ για σένα αγαπημένε μου.

Μύριαμ Κ. Ρόδος

Δεν υπάρχουν σχόλια: