Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ

Άγαπητέ Άγιε  Βασίλη μου σκέφτηκα να σου στείλω ένα γράμμα. Είναι νωρίς ακόμα το ξέρω αλλά φοβάμαι ότι δεν θα προλάβει να έρθει έγκαιρα και θα στο στείλω από τώρα. Το δωράκι μου είναι ασυνήθιστο και δύσκολο όμως αυτό μόνο θέλω. Διάβασε το προσεκτικά για να καταλάβεις τι ζητώ.

Θέλω να πάρεις όλους τους βρωμοπολιτικούς απο την Ελλάδα και  να φέρεις εσύ έναν καλό. Όμως να έχει να έχει τα εξής προσόντα.

Να αγαπάει την Πατρίδα, την Θρησκεία, τους Έλληνες,την οικονομία, την γλώσσα μας, την παράδοση, να μην είναι προδότης, να μην ξεπουλάει την πατρίδα, να μην σουφρώνει τα λεφτά μας, να μην κάθεται στην Βουλή ανίκανος να μας υπερασπίσει, να μην μας κοροιδεύει, να αποδώσει δικαιοσύνη στον λαό, να μην είναι από τους τριακόσιους.

Τι δεν υπάρχει; Να ψάξεις να βρεις, γι αυτό στο στέλνω νωρίς να είναι Έλληνας όμως έτσι μην το ξεχάσεις. Αν δεν τον φέρεις δεν θα σε αγαπάω και δεν θα σου ξαναζητήσω πότε δώρο να το ξέρεις με αγάπη Μύριαμ.

Υστερόγραφο. Ξεκίνα από τώρα για να προλάβεις, γιατί είναι δύσκολο αυτό που σου ζήτησα ψάξε καλά εντάξει;

Μύριαμ Κ. Ρόδος


3 σχόλια:

Konstantinos είπε...

ΑΓΙΕ ΒΑΣΙΛΗ ΜΟΥ,ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΜΟΥ ΜΥΡΙΑΜ,ΕΝΩΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΜΑΣ,ΑΛΛΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ..ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ...
ΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ ΜΑΣ ΜΥΡΙΑΜ,ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ..Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΦΙΛΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μύριαμ είπε...

Καλημέρα Κωνσταντίνε αφού δεν μπορούμε αλλιώς να έχουμε αυτό που ζητάμε όλοι οι Έλληνες είπα και εγώ να απευθυνθώ στο Άγιο μας Βασίλη.

ΛΕΤΑ ΜΑΣΑΟΥΤΗ είπε...

ΚΑΙ ΑΠΑ ΤΟ ΔΟΥΤΕ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ .......ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΩ ΠΑΠΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΙΣ .........ΚΑΤΑΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΥΝΗΓΑΕΙ Ο ΠΑΠΑ