Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Μπαίνουμε αισίως στην μεγάλη εβδομάδα και οι περισσότερη  πιστοί Χριστιανοί κάνουν νηστεία για να εξομολογηθούν και να πάρουν την άγια κοινωνία. Αυτή  σφραγίζει και επικυρώνει τον δεσμό μας με τον Θεό. Αυτή είναι που θα μας επιτρέψει να είμαστε ξανά μαζί του αιώνια.

Έχω όμως μια απορία, οι πολιτικοί εξομολογούνται; και αν ναι, τι λένε στον πνευματικό; Πάτερ μου είμαι προδότης και δολοφόνος ενός ολόκληρου έθνους; Παπά μου εγώ κοιτώ μόνο τον εαυτό μου και την οικογένεια μου; Παπά μου λέω ψέματα συνέχεια και εξαπατώ τον λαό;  Ή λένε, εγώ νοιάζομαι για τους πολίτες και προσπαθώ αλλά δεν είναι στο χέρι μου να τους βοηθήσω; Μου φαίνεται απίθανο βέβαια να τολμήσουν να πάνε στην εξομολόγηση, γιατί μερικοί από αυτούς δεν είναι καν  πιστοί. Δεν θα μπω στην διαδικασία να τους κρίνω εγώ γιατί άλλος είναι ο κριτής, δεν είναι δική μου δουλειά. Όμως δεν μπορώ να βλέπω τους Φαρισαίους να πηγαίνουν για τα μάτια του κόσμου στην εκκλησία αφού δεν  πιστεύουν. Σκοπό έχουν μόνο να μαζέψουν ψήφους και βρήκαν αυτό τον τρόπο. Μιας και η Ελλάδα έχει θρήσκευμα Ορθόδοξης πίστης. Πηγαίνουν μόνο για θέμα εντυπωσιασμού και τύφλωση των Ελλήνων αφού με αυτό τον τρόπο μας ρίχνουν στάχτη στα μάτια.

Κάποιοι σίγουρα θα πάνε να γιορτάσουν στο εξωτερικό αυτές τις ημέρες. Γιατί εδώ είναι πολύ μπανάλ, βλέπετε μεγαλοπιάνονται τα καμάρια  μας με τα δικά μας λεφτά, το παίζουν πλούσιοι και δεν καταδέχονται την Ελλαδίτσα την φτωχιά όπως την καταντήσανε. Εγώ θέλω να τους δώσω μιαν ευχή από εδώ:  Εύχομαι  σε όλους τους πολιτικούς να πάνε  στο εξωτερικό να κάνουν Πάσχα, και πίσω  να μην γυρίσουν ποτέ, εκεί να ριζώσουν και να βγάλουν  τα αγκάθια τους.  Το αγκάθινο στεφάνι που φορέσανε  στον λαό μας να καθίσει στο κεφάλι τους και να μην ξαναβγεί ποτέ.  Καλό Πάσχα σε όλους τους Έλληνες, εύχομαι και γρήγορα να απαλλαγούμε  από τον σταυρό του μαρτυρίου που μας φόρτωσαν. 

Μύριαμ Κ. Ρόδος 

1 σχόλιο:

Konstantinos είπε...

ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΘΕΟΥ Τ'ΑΦΤΙ ΜΥΡΙΑΜ ΜΟΥ..ΑΛΛΑ- ΗΜΑΡΤΟΝ ΘΕΕ ΜΟΥ -ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΤΟΥΣ ΠΑΣ ΠΟΛΥ..ΑΛΛΟΙΩΣ,ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΠΟΥ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝ,ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕΣ ΚΑΨΕΙ..ΦΑΙΝΕΤΑΙ,ΠΩΣ ΕΜΕΙΣ Ο ΛΑΟΣ,ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ,ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΜΕ ΔΩΣΕΙ,ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΗΜΩΡΗΣΕΙΣ. ΑΛΛΟΙΩΣ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ..ΑΚΟΜΗ ΛΕΝΕ,ΠΩΣ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΑΣΘΕ ΓΙΑΤΙ Η ΚΑΤΑΡΑ ΠΙΑΝΕΙ..ΓΙΑΤΙ ΘΕΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΤΑΡΕΣ ΕΝΟΣ ΠΟΛΥΠΑΘΟΥ ΛΑΟΥ ;;;; ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ Η ΧΑΡΗ ΣΟΥ,ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ..ΣΥΓΧΩΡΕΣΑΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ..ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ - ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΝΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ 2013 - ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΥΡ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΟ...ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΑΔΕΛΦΙΑ,ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΦΙΛΗ ΜΥΡΙΑΜ,ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΙΣΑΙ !!!!