Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

ΘΕΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ;

Είμαι πολύ στεναχωρημένη σήμερα, πριν λίγο πληροφορήθηκα τον θάνατο ενός παιδιού, μόλις πέντε χρονών. Έπασχε από μια μορφή καρκίνου και το σωματάκι του δεν άντεξε τον πόνο και μας άφησε χρόνους. Το πάλεψε πολύ όμως και τυραννήθηκε, μήνες ήταν στην εντατική με τους γονείς του να ξημεροβραδιάζονται στον παγωμένο διάδρομο του νοσοκομείου. Αυτό το παιδί είναι ξαδελφάκι μου και  ξέραμε ότι το είχε χτυπήσει αυτή η καταραμένη αρρώστια, προσευχόμασταν όλοι να γίνει καλά και να ξαναγυρίσει το χαμόγελο στο προσωπάκι του. Δεν τολμώ να πάρω την μητέρα του τηλέφωνο και να της πω τα θερμά μου συλλυπητήρια γιατί ξέρω πόσο θα πονάει αυτή την στιγμή. Θα περιμένω να γυρίσουν από την Αθήνα για την συλλυπηθώ προσωπικά.

Η θλίψη μου κάθε φορά που ακούω για αυτή την αρρώστια είναι μεγάλη και ιδίως όταν πρόκειται για παιδιά. Τα παιδιά Θεούλη μου έπρεπε να  μην πονάνε είναι τόσο αθώα και τόσο καλά. Σε αυτά έπρεπε να δώσεις μόνο την χαρά και την ξεγνοιασιά. Δεν ξέρω γιατί πρέπει να συνεχίζει να υπάρχει αυτή η αρρώστια Θεός είσαι και έχεις τον σκοπό σου, όμως απάλλαξε τα παιδιά από το μαρτύριο αυτό.


Θερμά συλλυπητήρια ξαδερφούλα, ξέρω ότι θα αργήσεις πολύ να το διαβάσεις αλλά ένοιωσα να θέλω να σου μιλήσω τώρα από εδώ, μέχρι να σε δω από κοντά. Κάντε κουράγιο και υπομονή γιατί έχεις ακόμα ένα παιδί που σας χρειάζεται. Ο Θεός ας αναπαύσει την ψυχούλα του και να στο προσέξει εκεί που θα βρίσκεται.

Μύριαμ Κ. Ρόδος

2 σχόλια:

Konstantinos είπε...

ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΩΡΕΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΜΥΡΙΑΜ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ,ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΣΥΛΗΠΗΤΗΡΙΑ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ Σ'ΕΣΕΝΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ.
Ο ΘΕΟΣ ΑΣ ΤΟΥ ΑΝΑΠΑΥΣΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΥΛΑ ΤΟΥ...
ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maria είπε...

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Κωνσταντίνε. Και εγώ το έχω βιώσει αυτό και το έχω ζήσει και πονάω πάρα πολύ και στενοχωριέμαι πάρα πολύ. Και λυπάμαι πάρα πολύ. Συλληπητήρια.