Κυριακή 22 Απριλίου 2012

TO TΡΙΚ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ

Ακούω στην τηλεόραση υποσχέσεις και πάλι υποσχέσεις από τους πολιτικούς. Το μυαλό μου πάει στις εκπτώσεις. Μερικά μαγαζιά την περίοδο των εκπτώσεων κάνουν το έξης. Αν για παράδειγμα ένα πουκάμισο κάνει είκοσι ευρώ το βάζουν στις εκπτώσεις πάλι είκοσι και γράφουν, αυτό έκανε τριάντα ευρώ και τώρα μόνο είκοσι. Με αυτό τον τρόπο ξεγελούν το μάτι του πελάτη και πολλές φορές τον πείθουν ότι είναι ευκαιρία μεγάλη και το αγοράζουν. Κάτι παρόμοιο κάνουν οι πολιτικοί και προσπαθούν να ξεγελάσουν το μυαλό και την νοημοσύνη μας. Γιατί όσο καιρό είναι στην βουλή δεν έκαναν κάτι να μας προστατεύσουν; και γιατί τώρα θα το κάνουν; Φαίνεται τους έπιασε η συμπόνια για τον πολίτη. Και τι αύξηση θα δώσουν; είμαι περίεργη, έκοψαν τετρακόσια και τώρα άντε στην εσχάτη περίπτωση να δώσουν τριάντα ευρώ, ότι πρέπει για να πάρουμε σανό να φάμε τέτοια ζώα που είμαστε. Καλά να μας κάνουν αφού δεν βάζουμε μυαλό με τίποτα πάλι αυτούς ψηφίζουμε για να μας πατώσουν και άλλο.

Σήμερα λένε, θα μειώσουν τους φόρους, θα προστατεύσουν τον καταναλωτή, θα καταργήσουν τα χαράτσια, θα αυξήσουν τις συντάξεις και τους μισθούς. Θα και θα, μόνο αυτό ακούμε τώρα από όλα τα ΜΜΕ. Καλά τόσο καιρό γιατί δεν το κάνανε και τους έπιασε τώρα ο πόνος; Μέσα στην βουλή τι ρόλο παίζουν; γεμίζουν τα έδρανα και τις τσέπες τους; εμείς γιατί τους ψηφίσαμε δηλαδή; και ποιος είναι ο ρόλος και ο σκοπός που βγαίνουν όλοι τους; Τον καιρό που εξαθλίωναν την χώρα, που ήταν και τι κάνανε; παίζανε μπιρίμπα; Όχι φίλοι μου εγώ έχω κλείσει τα αυτιά μου και δεν ακούω κανέναν από αυτούς, έχω ανοίξει μόνο το μυαλό και τα μάτια μου. Κοιτάω γύρω μου την απόλυτη καταστροφή μια χώρα ρημαγμένη και εγκαταλειμμένη από όλους αυτούς τους ¨ΘΑ¨ (θανάσιμους εχθρούς της πατρίδας). Εγώ στο τριπάκι των υποσχέσεων και τις ψευτιάς τους δεν ξαναπέφτω. Ας φρόντιζαν να υπερασπίσουν τον πολίτη όταν έπρεπε, τώρα ότι και αν λένε εγώ τα ακούω βερεσέ. Για τους δικούς τους μισθούς καλά φρόντισαν είναι οι μόνοι που δεν θίχτηκαν στο θέμα αυτό. Και όχι μόνο δεν θίχτηκαν αλλά ωφελήθηκαν και από πάνω. Πήραν αύξηση οι κύριοι για να φροντίσουν τις οικογένειες τους, εμείς δηλαδή δεν έχουμε οικογένεια είμαστε καταδικασμένοι.

Για αυτό θέλω να πω σε αυτούς που θα τους ψηφίσουν να προμηθευτούν καμιά σπηλιά. Στην σπηλιά δεν θα τους πιάνει το χαράτσι και ούτε θα κινδυνεύουν από τις τράπεζες. Δεν θα έχουν έξοδα για ρεύμα και φως θα έχουν το φεγγάρι,  για θέρμανση τον ήλιο. Για καλό και για κακό να μάθουν και το τραγουδάκι φεγγαράκι μου λαμπρό φέγγε μου να περπατώ. Έτσι θα τους ακούει και θα τους φωτίζει. Δυστυχώς όμως όχι στο μυαλό, γιατί το φεγγάρι δεν δίνει τόση ακτινοβολία ώστε να  μπορεί να λειτουργήσει το μυαλό τους. Όμως θα βλέπουν να περπατούν στην σπηλιά για να μην σκοντάφτουν και επίσης θα βλέπουν την σκιά τους αντί για τηλεόραση. Η σκιά είναι μεγάλο και σπουδαίο πράγμα. Φανταστείτε την αναφέρει και ο Πλάτωνας, φαίνεται ήξερε ότι πάντα αυτή θα μας συντροφεύει.  Άντε ρε πάλι σας έδωσα ιδέες είδατε  τι καλή που είμαι;



Μύριαμ Κ. Ρόδος

2 σχόλια:

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ είπε...

ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΛΗ ΕΙΣΑΙ ;;;
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΑΣ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ,ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΣΤΙΣ 7 ΜΑΙΟΥ.ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ..ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΕΑΝ Ο ΚΟΠΟΣ ΣΟΥ ΕΠΙΑΣΕ ΤΟΠΟ Η ΜΙΛΟΥΣΕΣ ΣΤΟ ΒΡΟΝΤΟ..ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΑΓΑΠΗΤΕΣ/ΟΙ ΜΟΥ,ΞΕΣΚΟΝΗΣΤΕ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΣΑΣ,ΔΕΣΤΕ ΤΟ ΑΔΕΙΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΣΑΣ,ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΠΕΙΝΟΥΝ,ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ,ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΣΟ ΚΟΠΟ ΚΑΝΑΤΕ ΝΑ ΤΡΕΜΕΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΟΝΙΜΟ ΣΕΙΣΜΟ,ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΕΙ,ΜΗΝ Μ'ΑΦΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ,ΕΓΩ ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΚΙ'ΕΣΑΣ. ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΚΕΠΗ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ,ΤΟ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟ ΚΟΡΜΙ ΣΑΣ,ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΟ ΦΩΝΑΖΟΥΝ : ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ,,ΣΤΑΜΑΤΙΣΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΙΡΙΑΛ ΠΟΥ ΕΝΤΕΧΝΩΣ ΣΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑΣ ΤΑ ΜΜΕ,ΚΑΙ ΦΩΝΑΞΤΕ ΣΤΙΣ 6 ΜΑΙΟΥ,,'',Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ ''. ΣΗΚΩΣΤΕ ΤΟ ΚΥΡΤΩΜΕΝΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΣΑΣ ΒΑΛΤΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΤΟΤΕ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ,ΚΑΙ ΠΕΣΤΕ,,,,ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΣΕΙΡΑ,ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΝΗΣΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΝΔΟΞΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ..ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΑΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ..ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΕΤΑΞΕΤΕ ΣΤΟ ΒΑΡΑΘΡΟ ΤΗΣ ΛΗΣΜΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ..ΣΒΥΣΤΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ..ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΖΗΤΩ Η ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ,ΤΗΣ ΑΝΟΡΘΩΣΕΩΣ ΜΑΣ..ΔΕΙΞΤΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ,ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟΝ ΜΑΣ,ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ. ΜΥΡΙΑΜ,ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ,,ΕΙΣΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΣΑ,ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΜΟΡΦΗ ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑΣ,ΜΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ..ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΑ ΣΥΓΧΑΡΤΗΡΙΩΝ !!!!!!!!!!!!!!!

Μύριαμ είπε...

Ευχαριστώ Κωνσταντίνε και για να δούμε θα με ακούσει κανείς ή προτιμά το σπήλαιο με τους σταλακτίτες.