Κυριακή 21 Απριλίου 2013

Η ΚΥΡΑ ΚΑΤΙΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΒΟΤΑΝΑ

Η κυρά Κατίνα, εκτός από κουτσομπόλα και περίεργη είχε και ένα άλλο κουσούρι, ήταν προληπτική και πίστευε πολύ στα μάγια. Κάθε πρωί που ξυπνούσε έψαχνε την αυλή της μήπως της έριξαν κανένα μαγικό από  ζήλια. Ποτέ μου δεν κατάλαβα τι είχαν να ζηλέψουν από μια τέτοια γυναίκα και ποιος θα είχε την όρεξη να ασχοληθεί μαζί της. Σηκωνόταν που λέτε από το πρωί και έκανε επιθεώρηση στην αυλή της, σπιθαμή προς σπιθαμή. Αλίμονο αν έβλεπε κάτι που θα της φαινόταν ύποπτο μαγείας όλη η γειτονιά άκουγε τις υστερικές φωνές και τις κατάρες της.

Ένα πρωινό, μας ξύπνησε από τα χαράματα. Οι φωνές μαζί με τις κατάρες της, ακουγόταν ούτε και εγώ ξέρω που. Σηκώθηκα έκανα τον καφέ μου και κάθισα στην αυλή μου κάτω από το υπόστεγο, γιατί ψιλόβρεχε εκείνη την ημέρα. Οι φωνές και η λύσσα της να καταριέται δεν σταμάτησε λεπτό. Κάποια στιγμή με πήρε το μάτι της και έρχεται κοντά μου.
 -Πως και ξύπνησες τόσο νωρίς εσύ; με ρώτησε και διέκρινα στο γυαλισμένο από οργή μάτι της, καχυποψία.
-Μα με ξύπνησαν οι φωνές σου, της απάντησα  απολογούμενη, χωρίς να φταίω για κάτι.
 -Είδες τι μου έριξαν οι τρισκατάρατοι στην πόρτα μου; με ξαναρώτησε.
 ΄-Όχι που να δω; τώρα βγήκα στην αυλή κυρά Κατίνα.
- Κάποια που με εχθρεύεται και με ζηλεύει μου έριξε αίμα στην πόρτα μου, ξέρω θέλουν το κακό μου. Αλλά που θα πάει δεν θα την βρω; δεν ξέρει όμως ότι εγώ έχω το το μαγικό βοτάνι που διώχνει όλα τα κακά πνεύματα, συνέχισε να λέει. Ξέχασα να σας πω ότι στην αυλή η καρακάξα η Κατίνα, είχε κάτι περίεργα φυτά καθόλου όμορφα κάθε άλλο, θα έλεγα τρομαχτικά. - Θα πάω στην αστυνομία είπε και έφυγε βιαστικά, να κάνει καταγγελία.

-Κύριε αστυνόμε, να έρθεις γρήγορα στο σπίτι μου να δεις τι μου σκάρωσαν πάλι, είπε η κυρά Κατίνα αλαφιασμένη από το γρήγορο περπάτημα. Ο αστυνόμος την γνώριζε καλά, γιατί κάθε τρεις και λίγο την είχε "πελάτη". -Τι έγινε κυρά Κατίνα πάλι; ρώτησε κάπως εκνευρισμένα ο αστυφύλακας. -Τι έγινε; ρωτάς τι έγινε; είπε και γούρλωσε τα ζαρωμένα μάτια της. - Μου ρίξανε θανατικά οι παλιογυναίκες κύριε χωροφύλακα μου, του απάντησε εκείνη με φωνή που έτρεμε από τα νεύρα. -Δηλαδή τι σου ρίξανε καμιά βόμβα για να σε σκοτώσουν; είπε πειραχτικά ο αστυνόμος. Η κυρά Κατίνα όμως θύμωσε και άρχισε τις φωνές, μιλούσε ακατάπαυστα ώσπου τον ανάγκασε να
πάει σπίτι της, για να δει τι συμβαίνει. 

Μόλις έφτασαν στην αυλή του σπιτιού της πράγματι υπήρχαν αίματα σκορπισμένα. -Να τα, βλέπεις; του είπε με θυμωμένη φωνή. Ο καημένος ο αστυνόμος άρχιζε να ψάχνει σπιθαμή προς σπιθαμή για να δει τι συμβαίνει. Όχι δηλαδή πως πίστεψε ότι ήταν μαγικά για να την θανατώσουν, αλλά ήθελε να βρει τι έγινε και από τι ήταν αυτά τα αίματα. Καθώς έψαχνε λοιπόν ξαφνικά βάζει μια φωνή, κυρά Κατίνααα, για έλα λίγο εδώ να δεις κάτι. Η κυρά Κατίνα έτρεξε νομίζοντας ότι δικαιώθηκαν οι φόβοι της, όμως την περίμενε μια δυσάρεστη έκπληξη. Ο σκύλος της είχε κλέψει μια κότα από το κοτέτσι του κυρ Σπύρου. Μάλιστα το πρωί ο κυρ Σπύρος είχε κάνει καταγγελία προς αγνώστους, γιατί τελευταία έχανε τις κότες του.

 Ο σκύλος ήθελε να παίξει μάλλον, αλλά στην προσπάθεια του τις έπνιγε και μετά της έσερνε σε κάποιο μέρος και συνέχιζε το παιχνίδι του. Εκεί λοιπόν πίσω από τις γλάστρες ήταν γεμάτο πούπουλα και αίματα και η κότα διαμελισμένη. Αυτά είναι τα μαγικά που έλεγες κυρά Κατίνα; για πέρασε γρήγορα στο τμήμα έχεις καταγγελία από τον ιδιοκτήτη της κότας. Η κυρά Κατίνα αποσβολωμένη γιατί είχε αιφνιδιαστεί από την εξέλιξη, τον ακολούθησε. Ήταν βλέπετε πεπεισμένη ότι κάποιοι την εχθρεύονταν και της έκαναν τα μαγικά. Ο δράστης, δηλαδή ο σκύλος συνέχισε το παιχνίδι του ανέμελος, το στόμα του ήταν γεμάτο από αίματα και πούπουλα και σίγουρα χαμπάρι δεν πήρε τι γινόταν.

Η κυρά Κατίνα πλήρωσε τις κότες του κυρ Σπύρου για να γλυτώσει το δικαστήριο και εκείνος πήρε την μήνυση πίσω. Εφτά στο σύνολο οι κότες που έπνιξε ο σκύλος της. Αυτό πιστεύω να είναι είναι μάθημα στην γριά φαντασμένη, που όλα τα βλέπει καχύποπτα.  Ελπίζω στο μέλλον να βάζει το μυαλό της να λειτουργήσει πριν από την γλώσσα της. Αυτά που λέτε τα νέα της κυρά Κατίνας της κουτσομπόλας.

Μύριαμ Κ. Ρόδος

2 σχόλια:

Unknown είπε...

ΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ ΑΠΕΧΤΟ......ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΑ ΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

Μύριαμ είπε...

Να σαι καλά Τρόμε, αυτός είναι ο σκοπός μου να γελάσουν λίγο οι άνθρωποι.